Możliwy scenariusz, którego powinieneś wystrzegać się jak ognia

 
 

Wyobraź sobie, że któregoś dnia postanawiasz skorzystać z usług agencji projektującej strony internetowe.

Zlecasz stworzenie strony, krótkich tekstów i grafik. Zostawiasz wszystko specjalistom, którzy nie zadają Ci zbyt wielu pytań. Chyba znają się na rzeczy. Dodatkowo mają uruchomić dla Ciebie kampanię reklamową. Klienci będą walić do Ciebie drzwiami i oknami. Na pewno.

Nadchodzi długo wyczekiwany moment – klikasz w link, który przekierowuje Cię do Twojej strony www. Wygląda naprawdę profesjonalnie. Nie za dużo tekstu. Konkrety. To, co sam chciałbyś przeczytać. Ocierasz łzę wzruszenia, zaciskasz mocno kciuki i od teraz czekasz na efekty.

Mijają dni, tygodnie. Ludzie wchodzą na Twoją stronę i... to by było na tyle. Ilość kliknięć nie przekłada się na zapytania od klientów. Nic z tego nie rozumiesz. Przecież Twoja firma robi świetną robotę. Dlaczego nikt się nią nie interesuje?

 
 

Klient najważniejszy jest i basta!

Możesz zlecić komuś stworzenie profesjonalnej strony internetowej i zapłacić za to mnóstwo pieniędzy. Które równie dobrze możesz wyrzucić do kosza na śmieci, jeśli nie umieścisz na niej przemyślanych tekstów sprzedażowych.

Ty wiesz, dlaczego warto skorzystać z Twoich usług. Mógłbyś opowiadać o tym godzinami. Twój klient o tym nie wie i uwierz mi – nie będzie mu się chciało szukać powodów, dla których powinien to zrobić. Co innego, jeśli po wejściu na stronę przeczyta zdanie, które natychmiast trafi w jego potrzeby.

Właśnie o to chodzi w starannie przygotowywanych przeze mnie tekstach sprzedażowych – o dostrzeżenie ukrytych potrzeb Twojego klienta i przedstawienie mu multum korzyści, kiedy już zdecyduje się wypróbować Twoje produkty lub usługi.

 
 

Skąd wiem, co napisać?

Oczywiście, żeby napisać dla Ciebie skuteczne teksty, najpierw muszę poznać Twój produkt lub usługę. Kiedy już podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami, wyłuskam z nich najistotniejsze informacje.

Następnie wejdę do głowy Twojego klienta i opowiem mu o Tobie i Twoim biznesie. Ten na pewno zasypie mnie masą pytań, wątpliwości i obiekcji, więc wszystko skrzętnie spiszę. Mało tego, postaram się również zrozumieć jego potrzeby i pragnienia.

Ten sprawdzony przeze mnie schemat to klucz do zaprojektowania skutecznych treści, bez których ani rusz, jeśli obecność w internecie ma napędzać sprzedaż Twoich produktów i usług.

 
 

To co, działamy?

Zależy mi, żebyś wiedział, czego możesz się po mnie spodziewać. Dlatego przebieg naszej współpracy opisałam w kilku krokach:

1Twoja wiadomość
Opisujesz mi pokrótce, czego potrzebujesz. Jeśli masz pytania, śmiało. Jestem tu dla Ciebie i chętnie omówię z Tobą wszystkie kwestie związane z naszą współpracą. Jeśli zechcesz, prześlę Ci do wglądu portfolio, w którym umieściłam swoje przykładowe teksty w języku polskim i niemieckim. Wystarczy, że dasz mi znać, że chciałbyś rzucić na nie okiem.
2Moja odpowiedź
Dzielę się z Tobą swoimi przemyśleniami, jak ugryzłabym ten temat. Przesyłam Ci również wstępną wycenę.
3Briefing
Jeśli akceptujesz wstępną wycenę, przesyłam Ci link do briefu, tj. ankiety z pytaniami, na które powinieneś odpowiedzieć. Oho, mina Ci zrzedła! Nie martw się. Nie musisz starać się pisać ładnie, w końcu to moja rola, napisać dla Ciebie profesjonalne teksty. Ty wytłumaczysz mi jak dziecku, czym zajmuje się Twoja firma.
4Ostateczna wycena i podpisanie umowy
Ostateczną wycenę przesyłam Ci po zapoznaniu się ze szczegółowymi informacjami w briefie. Jeśli ją akceptujesz, podpisujemy umowę.
5Praca nad tekstami
Biorę się do pracy. Możliwe, że będę chciała dopytać o kilka rzeczy przez telefon. Wszystko po to, by napisać dla Ciebie świetne teksty.
6Sprawdzamy, czy idę dobrym tropem
Kiedy napiszę pierwszy tekst, udostępnię Ci do niego link – będzie zapisany w chmurze. Jeśli poczujesz potrzebę, możesz od razu nanieść tam swoje poprawki. Zmiany zapiszą się automatycznie. To nic skomplikowanego.
7Dalsza praca nad tekstami
Dostosowuję tekst do Twoich poprawek i będę miała je na uwadze przy pisaniu kolejnych tekstów, do których również otrzymasz linki.
8Oddanie tekstów
Otwieramy szampana! Twoje teksty są gotowe do umieszczenia na stronie.
 
 

No pewnie, że działamy!

Wypełnij formularz kontaktowy lub napisz do mnie bezpośrednio na kontakt@bumelka.pl.

Może rzucisz jeszcze okiem na moją ofertę Opowieści biznesowych?