Płynie w Tobie żyła złota. Twoja Opowieść biznesowa

 
 

Ty też chciałbyś prowadzić biznes bez stresu, co przyniesie jutro?

Bez tego wewnętrznego niepokoju, czy rano będzie na Ciebie czekać nowa wiadomość w skrzynce odbiorczej?

Bez codziennego kreowania się na kogoś, kim tak naprawdę nie jesteś? Zakładania maski ze stonowanym uśmiechem, bo wypada? Bo taka branża? Bo trzeba zachować pseudo-profesjonalizm?

Ja bardzo chciałam prowadzić biznes na własnych zasadach. Przyciągać do siebie klientów, którzy myślą podobnie do mnie.

 

Moje marzenia spełniłam sama, specjalizując się w storytellingu biznesowym.

Kiedy używam storytellingu, nie muszę martwić się o brak zapytań. Moja autentyczność cały czas przyciąga do mnie nowych klientów.

A wszystko dzięki prawdziwym opowieściom, które od zawsze miały jeden rezultatpomagały nawiązać relacje z innymi ludźmi.

 

Naczelna zasada marketingu brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”.

Dobrze opowiedziane historie są czytane od deski do deski. Jest za to odpowiedzialny nasz wewnętrzny mechanizm, który sprawia, że za wszelką cenę pragniemy poznać ich zakończenie.

Zdarzyło Ci się oglądać kiedyś polski serial paradokumentalny „Trudne sprawy”? Pamiętasz, że już zbierałeś się do wyjścia, i zamiast wyjść, siedziałeś ubrany w płaszcz i buty na kanapie przed telewizorem? Po prostu musiałeś poznać zakończenie.

To teraz zastanów się – skoro ten groteskowy paradokument potrafi wywołać emocje i zaangażować swoich odbiorców, to jaką moc będzie miała Twoja biznesowa opowieść?

 
 

Storytelling to genialne narzędzie, którym otworzę głowy Twoich klientów – po to, by wrzucić do nich konkretne obrazy z Twojego życia, związane z Tobą i Twoją firmą.

Tu nie chodzi o pisanie opowiadań, tylko o mówienie prawdziwym głosem. Twoim głosem. Pełnym Twoich prawdziwych emocji.

 

Jeśli więc:

  • robisz coś naprawdę dobrego dla swoich klientów,
  • Twój biznes jest Twoim sposobem na życie, zrodzonym z pasji lub potrzeby niezależności,
  • Twoi klienci podzielają Twoje wartości,

to Opowieść biznesowa nie tylko Cię wyróżni.

 
 

Ona będzie dla Ciebie sprzedawać.

Będzie sprzedawać Ciebie, Twoje usługi, Twoje produkty – wszystko, cokolwiek zechcesz. Wiesz, dlaczego? Ponieważ dzięki niej zdobędziesz zaufanie swoich klientów.

 
 

Pomogę Ci uporządkować wspomnienia i stworzę z nich angażującą narrację.

Poszukamy razem momentów przełomowych w Twoim życiu i udowodnimy Twoim klientom, że jesteś:

  • ekspertem,
  • mistrzem w swoim fachu,
  • odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu.
 
 

Postaw na opowieść tak jak ja i bądź świadkiem, jak w Twoim życiu zaczynają dziać się cudowne rzeczy.

Masz już wszystko, czego potrzebujesz. Teraz czas pokazać to światu.

 
 

To co, działamy?

Zależy mi, żebyś wiedział, czego możesz się po mnie spodziewać. Dlatego przebieg naszej współpracy opisałam w kilku krokach:

1Twoja wiadomość
Opisujesz mi pokrótce, czym się zajmujesz. Jeśli masz pytania, śmiało. Jestem tu dla Ciebie i chętnie omówię z Tobą wszystkie kwestie związane z naszą współpracą.
2Moja odpowiedź
Dzielę się z Tobą swoimi przemyśleniami, jak ugryzłabym ten temat – podpowiadam, jaki typ historii pasowałby do Twojej zakładki „O mnie”. Przesyłam Ci również wstępną wycenę.
3Briefing
Jeśli akceptujesz wstępną wycenę, przesyłam Ci link do briefu, tj. ankiety z pytaniami, na które powinieneś odpowiedzieć. Oho, mina Ci zrzedła! Nie martw się. Nie musisz starać się pisać ładnie, w końcu to moja rola, napisać dla Ciebie profesjonalny tekst. Ty wytłumaczysz mi jak dziecku, czym zajmuje się Twoja firma. Dodatkowo otrzymujesz ode mnie ćwiczenia, które pomogą Ci określić wartości, którymi kierujesz się na co dzień, jak również przełomowe momenty w Twoim życiu prywatnym i/lub zawodowym.
4Ostateczna wycena i podpisanie umowy
Ostateczną wycenę przesyłam Ci po zapoznaniu się ze szczegółowymi informacjami w briefie. Jeśli ją akceptujesz, podpisujemy umowę.
5Spotkanie online, rozmowa telefoniczna lub opracowywanie historii w chmurze
Zależy mi na Twoim komforcie, dlatego możesz wybrać, który sposób przekazywania informacji jest dla Ciebie najlepszy.
6Praca nad tekstem
Mam już wszystko – biorę się do pracy!
7Poprawki
Kiedy Twoja opowieść będzie gotowa, udostępnię Ci do niej link – będzie zapisana w chmurze. Jeśli poczujesz potrzebę, możesz od razu nanieść tam swoje poprawki. Zmiany zapiszą się automatycznie. To nic skomplikowanego.
8Naniesienie poprawek i oddanie tekstu
Otwieramy szampana! Twoja opowieść jest gotowa do umieszczenia na stronie.
 
 

No pewnie, że działamy!

Wypełnij formularz kontaktowy lub napisz do mnie bezpośrednio na kontakt@bumelka.pl.

 

A Ty? Przeczytałeś już moją Opowieść biznesową?